Gastblog

Vandaag laat ik maar kort iets van mij horen. Ik moet wel weer meer gaan bloggen, natuurlijk, anders word ik nooit beroemd. Maar het nieuwe jaar is nog lang.

Het nieuws van vandaag is dat ik ergens anders dan hier ben wezen bloggen. Mijn ontrouw is nu tastbaar: hier is mijn gastblog te lezen, op de onvolprezen site “monumentje”. Ik heb natuurlijk over kerken in Noord-Holland geschreven. Als je dan toch stokpaardjes hebt moet je ze durven berijden ook.

Verder even niets. Ik ga vast van de week wel weer bloggen. Er is altijd wel iets om me kwaad over te maken. Geen lezer hoeft bezorgd te zijn.

Geef een reactie

